Eksperci safety
Eksperci safety
Systemy wizyjne dla przemysłu
Systemy wizyjne
dla przemysłu
Systemy sterowania linii produkcyjnych
Systemy sterowania
linii produkcyjnych
Przedsiębiorstwo 4.0
Przedsiębiorstwo 4.0
PoprzedniPoprzedni
NastępnyNastępny

Telefon kontra internet…?

Wydawać by się mogło, że internet zawładnął współczesną komunikacją na dobre. Szybki dostęp do stron, sprawnie działający e-commerce, czaty – tego oczekujemy, tu i teraz.

A jednak ostatni miesiąc pokazał, że to właśnie rozmowy telefoniczne okazały się substytutem niemożliwych do zorganizowania spotkań. Jak podaje Spicy Mobile w marcu br. „liczba połączeń telefonicznych wykonanych przez Polaków wzrosła o 100 proc.”1

Ta ‘oldschoolowa’ niemal forma komunikacji okazała się najlepszym rozwiązaniem, gdy bezpośredni kontakt nie jest możliwy. Co więcej, firmy zachęcają do zamawiania rozmów z konsultantami firmy (oddzwonią za 30 sekund, następnego dnia w innym dowolnym czasie), ale też do finalnego kompletowania zamówień w e-sklepie właśnie przy pomocy swojego pracownika. Można opracować system zamówień wręcz doskonały, ale to człowiek na końcu wyjaśni, porówna i doradzi najlepsze opcje. Osobista konsultacja wydaje się bardziej uzasadniona, gdy chodzi o produkty czy usługi premium: markowe ubrania, ubezpieczenia, ofertę bankową itp.

Dlaczego telefon? Więź emocjonalna między ludźmi zawsze będzie nas ważna. Ludzki głos miło się nam kojarzy, szczególnie gdy należy do uprzejmego, przeszkolonego konsultanta. Dodatkowo, niespodziewana izolacja, w jakiej nam przyszło żyć w ostatnim miesiącu sprzyja kontaktom telefonicznym i daje namiastkę ‘normalnej’ sytuacji.

Źródło:

Autoryzowany dystrybutor w Polsce firm:

Experts in Safety ● Automation Engineering

Automatech Sp. z o.o.
ul. Ewy 2, 05-816 Opacz - Kolonia

Bądź na bieżąco

Realizacja: ReklamaSem